Mari Menjawab Soalan Tag...  

Posted by: Nurul in

Baru ja terpikir nak update apa kat blog ni....
Tiba-tiba saya baru perasan yang saya telah ditag oleh Cik Meh...
Oleh itu, saya dengan bangganya ingin menjawab soalan tag tersebut....

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Handphone

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
- Barang-barang dapur kat Mydin semalam....

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
- Mesti la di tepi pantai...Kalo banyak duit bleh wat kat Bali, kalo xdak duit, pantai Tok Jembal pun jadi la..hehe...

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
- InsyaAllah sampai habis nafas ini...(Oh, kejunya!)

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
- Ya, sejak bulan 4 tahun ini...

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
- Zalina, bersama-sama dengan Mr. Crab...

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
- Erkk....dah lama tak beli buku...Chicken Soup for the Soul kot...

8. Apakah nama penuh anda?
- Nurul Huda binti Zakaria

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
- Dengan mama...Boleh gosip, usik-mengusik, melawak, dan mintak duit...hehehe...Abah adalah agak garang, jadi saya yang berhati lembut ini agak segan dengannya...

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- Barack Obama...Bleh...? Nak sampaikan ucapan tahniah secara peribadi kat dia...

11. Christina atau Britney?
- Baik saya pilih Siti Nurhaliza...

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
- Ya, kerana mesin basuh saya sudah rosak...Tetapi selalunya saya akan hantar ke kedai dobi Mr. Crab sebab ia FREE...hehe....Tambahan pula dapat mengeratkan hubungan silaturrahim...

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
- Ermm...Untuk sekarang saya mahu berada di rumah ibu bapa saya....The coolest place on the planet!

14. Pelukan atau ciuman?
- Dua-dua...Ya, saya gemarkan kedua-duanya....hihi....

15. Butirkan 4 perkara tentang orang yang tag anda
- Satu matrik dengan saya
- Pernah jadi housemate saya
- Comel
- Suka sangat main game

16. 4 perkara yang amat saya gilai
- Menghabiskan duit
- Masak untuk kesayangans
- Kucing
- Menjahit sulaman @ cross stich
- Membuat kraf tangan
- Mr. Crab (Echeh.... =p)

17. 4 perkataan yang sering di ucapkan
- Pedio?
- Badak betoi..
- Ooo...ok
- Lapaqqq

18. 4 buah buku yang paling terbaru di baca
- Laporan Projek Penyu dan Tuntung yang dijalankan oleh UMT
- Biology of Sea Turtles Vol. 2
- Chicken Soup for the Soul
- Untill tomorrow comes (tak tahu untuk kali ke berapa buku ini dibaca...)

19. 4 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
- Nyawa Hidupku dari AdaBand
- Lagu Cina yang saya tidak tahu tajuknya
- Lagu Kita dari Aizat
- I'm Yours by Jason Mraz

20. 4 perkara saya pelajari tahun lalu
- Jangan sentiasa selesa dengan apa yang kita ada...Mungkin ia boleh ditarik balik dalam sekelip mata..
- Sentiasa bersyukur dengan apa yang telah ditakdirkan.
- Untuk berjaya, banyak yang terpaksa dikorbankan.
- Jangan berhenti berharap, Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita...

21. 4 Mangsa tag seterusnya
- Mard
- Put
- Aber
- Popo

This entry was posted on Sunday, November 09, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 orang rajin komen...

huhuhu...orng baru je upload blog...kena tag lagi...apa kes u ni..tpi i suka soalan tu...nnt nh i jwb...
hehehe...

Post a Comment