Mari Menjamu Selera...  

Posted by: Nurul in

Kawan-kawan,

Ini adalah gambar-gambar yang tidak sempat saya muat naik sebelum ini....
Gambar-gambar ini merangkumi juadah makan malam untuk minggu-minggu yang lepas...
Resipi bagi masakan tersebut akan saya masukkan selepas ini kerana saya sudah bosan mengulangi resipi yang sama setiap kali adik-adik saya mahu memasak juadah tersebut....
Maka selepas in jika mereka bertanyakan resipi, bolehlah saya berkata,

"P la tengok dalam blog orang. =p"

Makaroni bakar

Tofu

Kobis rebus + sos tiram + bawang putih goreng

Ayam masak lemon

Sup ABC

Saja nak letak...tapi nak tunjuk tomyam yang kat tengah tu...hehe..

Yah, itu lah dia menu kami untuk minggu lepas...

This entry was posted on Thursday, November 06, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang rajin komen...

Post a Comment