Pindah...?  

Posted by: Nurul in

Yah...
Lega rasanya bila tengok bilikku kembali kemas....
Aku ngan Ain dah decide...
Kitaorang takkan cari dah housemate....
So, terpaksa lah kami mengikat perut untuk membayaq sewa umah setiap bulan....
Thanks untuk mereka yang telah keluar dari rumah dengan bangganya untuk mencari kehidupan yang lebih sempurna

Aku pn telah berpindah ke bilik depan....
Sebab bilik belakang akan dijadikan stor....
Jadi kami akan mendapat seorang satu bilik berserta dengan toilet....
Nampak macam mewah bukan...?
Tapi bayangkanlah beban yang terpaksa ditanggung apabila tiba hujung bulan....
Hehehe....

Bilikku still xlengkap....
Nanti bila dah siap, bleh la aku upload gambaq bilik baru...
Hehe....


p/s: Aku p tracking tuntung last week...Dan aku telah diberi peluang untuk tido 1 malam kat umah idaman....Wah...bahagianya....Nanti aku tanya tuan umah tu...Kalo dia bagi aku upload gambaq umah dia, aku buh dalam blog aku la ni....Kalo orang yang slalu lalu kot Penarik tu tao la umah mana yang aku maksudkan di sini....

Oh ya..pada hari Jumaat yang lalu, kami telah mengadakan rumah terbuka acara makan-makan bersempena raya di teratak buruk kami...Terima kasih kepada mereka yang datang...tak sangka plak ramai yang masih sudi singgah di situ...Sampai tak cukup makanan...Maaflah kepda yang datang lambat tu, memang dah takdak makanan dh....hehehe...tu ja yang kami mampu buat....Gambaq masih ada bersama popo, jadi lepas ni la aku uploadkan ye...

This entry was posted on Sunday, October 19, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang rajin komen...

Post a Comment