Boleh Pinjam Gerudi...?  

Posted by: Nurul in

Anda-anda di luar sana,
Boleh kah saya meminta pertolongan anda....?
Tiada sesiapakah di sini yang mempunyai gerudi untuk dipinjamkan kepada saya...?
Kerana saya amat memerlukannya sekarang....

Selagi saya tidak mempunyai gerudi....
Selagi itulah bilik tidur saya tidak akan sempurna...
Begitu juga dengan bilik mandi saya....

Oh ya,
Jika ada sesiapa yang sudi menderma sebiji tempayan kepada saya....
Saya amat menghargainya....
Terima kasih....

This entry was posted on Monday, October 27, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

3 orang rajin komen...

tempayan siap.
nak buat ikan peasam ka?
hehehe

hehe..
xla..nk isi ayaq....
letak dlm bilik ayaq....
baru comei...

oo..nak ternak jejentik la tuuu...

Post a Comment