Tag...(Lagi..)...Hehe...  

Posted by: Nurul in ,

Baru ja nak rileks2 hari ni...tiba2 ja tengok td Cik Meh sekali lagi dengan berjayanya telah mentag aku....Ada ja ye nk srh aku update...hehe...

First of all, you should list all the people that you are going to tag. It is not a fixed number, you can tag as many people as you can/want. And then, you should list some random facts about yourself:

Aku nak tag:

Mard
Put
Popo


Ok, aku pn tengok mcm best gak tajuk ni....Selama ni orang xtao lagi kot perangai aku yg sebenaqnya...esp yang buruk la kan....So hari ni aku nak bagi facts yang betoi2 pasai aku....


Random Facts about me:

  1. Aku rasa kadang2 aku ni ada masalah komunikasi....hmmm...cemana tu...? ya la, aku tak paham gak la kan...bila aku cakap benda yang betoi, berterus-terang la katanya, orang kata aku laser...tapi bila aku cakap berlapik2, orang kata aku hipokrit plak....tapi masalahnya, aku xdak plak masalah tersebut bila aku dengan Sleys...so sekarang ni aku pn xpaham sapa yang ada masalh sebenaqnya... :p Orang slalu salah paham dengan apa yang aku cakap...may be bahasa aku terlalu tinggi atau pun intonasi aku yang tak betoi....hmmm...mcm misteri plak rasanya....
  2. Aku paling pantang bila aku nk buat satu2 benda tu, orang dok push2 aku suruh wat....nanti ada yang aku tak wat langsung benda tu....buruk perangai gak aku ni ye...hehe...tapi bila ada benda yang aku xmao wat pun, tapi org dok suruh aku wat...(padahal dalam hati orang tu memang xmao aku wat pn...) yang tu la yang aku nk wat sangat2...hehe..jahat2....
  3. Ni pengakuan berani mati aku ~ (macam Cik Meh plak....) Aku tak bleh hidup tanpa DAPUR....sebab apa...? sebab aku suka makan....bila dh suka makan, tentulah aku kna suka masak....al maklum la aku ni kan jenis tak berduit....so, nk makan sedap2 kna la wat sendiri...aku xdak la pandai masak macam orang2 len tu....aku just suka masak...and benda yang selalu dibuat, tentu la akan jadi habit kan...? kalo dh tiap2 hari masak, mesti la banyak benda yang aku tao wat kan....? so, aku bukan la tere sangat masak pun, aku boleh masak macam2 sebab aku suka masak....bukan sebab aku tere... :p
  4. Ni yang semua kwn2 rapat aku dh tao....Aku memang xbleh tipu mak aku...kalo aku tipu gak, mcm mana cara sekalipun, mak aku akan dapat tao gak...contoh yang paling dekat ni la...aku ckp kat mak aku yang aku dh bayaq yuran sem ni, padahal belum lg....tiba2 smlm depa antaq surat kat umah...Kantoi...!!! Ampun mama....sok I p bayaq ye....hehe...aku nk wat apa2 pn kna bagi tao mak aku...hatta nk p KT skali pun aku kna bg report kt mak aku...hehe...Kan syurga itu di bawah telapak kaki ibu....so as long as mak aku approve apa yang aku wat, lantak la orang lain nak kata apa pn....lg pun bukan depa yang bg aku mkn nasik.. :p

Em..tu ja kot...ni aku highlight yang buruk2 ja...yang baik2 simpan untuk masa depan...lagi pun yang baik2 bukan orang nk dengaq pun...tak kontroversi la kata....hehehe.....Dah la kot aku merapu untuk hari ni....

~Chow

This entry was posted on Saturday, September 20, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 orang rajin komen...

Tu lah...lain kali jangan tipu mami lagi...kantoi lah..padan muka...hahaha.... :-P

Post a Comment