Anda dah bosan dengan pakaian yang ada dalam almari anda..?
Ingin menambahkan koleksi pakaian...?
Tak tahu mana nak dapatkan jubah yang stailo...?
Jangan risao...
Kini anda boleh membeli-belah di hujung jari anda....
Hanya duduk di hadapan pc...
Dan pergilah ke:
Rakbaju
Kedai tersebut diusahakan oleh Cik Meh kita....
Tunggu apa lagi....
Pelbagai jenis pakaian menanti anda di sana...
Jadi, kelik....Jangan tak kelik....
Hehe...
*************
Sori meh, lambat nak promote...
Hihi...
Selepas Ain, kini giliran Poh Yee pulak menjadi tua...
Hehe...selamat menjalani umur 25 ye...
Ini cuppies yang dibuat khas untuk Poh Yee...
Yah, hari ni sudah sampai Kedah....
Popo dah kurus...huhu....
Petang ni nak pegi tempat kegemaran....
Kedai Kek Sayang....
Boleh beli lagi banyak kaler utk kek Mama n Abah nanti...
Hehe...
Pada hujung minggu lepas, Cik Ain telah selamat melahirkan anak....
Eh, silap....
25 tahun yang lalu, pada 18 Julai, Cik Ain kita telah selamat dilahirkan....
Dan membesar dengan sihat dan kuat sehingga ke hari ini....
Hehe...
Sambutan ulang tahunnya yang 25 telah diraikan dengan meriah sekali....
Berikut adalah gambar-gambar yang berjaya diambil...
Ini adalah Cik Ain Sokok..Ini kek besdey beliao dari Cik Ude...
Em...25 ka 52 ye...?Marble Cheese cake dari Cik Ude...
Lautan makanan....
Hara di sebalik buah-buahan tempatan....
Nasik daging...Credit goes to Cikgu Rosni...
(Nanti marah plak kalao tak bagi tao..hehe...)Ini kalao orang tak kenal pasti akan menganggap beliao seorang perogol bersiri..hehe...
Sekian laporan untuk minggu ini...
Untuk Ain,
Hepi Besdey....
Semoga dapat apa yang dihajatkan ye...
Amin...


