Mari Berkahwin..  

Posted by: Nurul in

Hehe....Musim cuti sekolah tiba lagi...
Bila sampai masa ni, makan banyak la mereka-mereka yang menamatkan zaman bujang masing-masing....
Kali ini giliran kedua kakak tercenta pula yang menaiki pelamin...

Kak Iza dan kak Siti....

Kak Iza punya majlis agak menarik....
Sebab dia dan dua lagi adik dia naik pelamin sekali....
Tiga pengantin dalam satu majlis....
Sampai masuk paper la...
Hehe...

Yah, marilah kita layan gambar-gambar mereka....
Gambar adalah ihsan Incik Crab dan Ain...




Ni pulak gambaq kak siti...
Yang ni malam akad nikah...

Ni gambar hari kenduri....






Abeh dah gambaq pengantin....
Ni gambaq orang-orang yang suka nak enterframe...




***************
Entah dari mana la saya belajar membuat mimik muka begitu....
Mungkinkah darpada Pak Nan..?

Recap...  

Posted by: Nurul in

Inilah antara gambar-gambar yang telah dirakamkan sementara ketiadaan saya di alam blog ini....
Dua minggu ini agak kelam kabut bagi saya...








Kalao dah gila kamera tu....
Memang la kan....
hehe....

Rumahku Syurgaku  

Posted by: Nurul in

Mama dah tidoq....
Tapi tak dak mood pulak nak menulis....

Ada orang tanya...

"Tak penat ke berulang-alik dari Kedah ke Terengganu...?"

Jawapan dia senang ja...

Bila kita buat sesuatu untuk orang yang kita sayang, kita takkan rasa penat....
Takkan rasa menyesal....
Takkan rasa terkilan....

Apalah sangat kalao nak dibandingkan dengan apa yang Mama dah buat untuk saya sebelum ni...?

Doakan Mama saya cepat sembuh ye kawan-kawan....
Sementara ni layan ja la gambaq masa Kak Iza kawen hari tu...
Yang lain-lain akan diuploadkan bila Incik Mood dah kembali....

Misi Tamat...  

Posted by: Nurul in


Kepada anda semua,
Misi mencari teman serumah baru telah diberhentikan...


Kerana....

Ain tak jadi pi ye....

Sekian,
Terima kasih




****************
Panjang lagi jodoh aku dengan ang ye...

Wajah Kesayangan Hamba...  

Posted by: Nurul in

Dah lama rasanya tak update blog ni....
Perasan sibuk pulak minggu ni...
Banyak jugak benda yang berlaku minggu ni....
Tapi macam malas ja nak menulis....
So, layan ja la gambaq kat bawah ni...

Ini adalah gambaq tuntung laut jantan....
kepala dia dia dah kaler merah....
Sebab dah sampai mating season....
Kira ni yang tengah gatai nak mengawan la ni....
Gambar diambil di tepi sungai di Permaisuri....







*********************
Comey dak...?
Selain mempunyai kesayangan berbulu....
saya juga ada kesayangan bercangkerang keras ni....