It has been a year since I wrote the post on Kak Ja, one of the breast cancer survivor that I know...
And it's been 3 month since she left us...
She has always been so encouraging...
Full of energy....
And now that she's gone, we'll remember her...always...
May she rest in peace...
And be placed with all the Mukmins...
Al-Fatihah...
Kawan-kawan,
Tabah-tabahkan lah mata anda ye....
Kami tengah berusaha membawa yang terbaik untuk anda...
Segar dari ladang....
Hehehe...
Sabar ye....
Oh ya, malam ni kami nak p Kelantan....
Daaa~
Seronoknya bangun pg ni.....
Sebab apa....?
Sebab semalam aku tido sangat lena....
Kenapa...?
Sebab bantai busukku sudah kembali....
Thanks to Ain yang sanggup bawak bantai busuk aku kembali ke Terengganu....
Siap singgah KL lg mereka berdua....
Hehehehe....
Baru 2 hari dia xdak...
Tak tenang tidoq aku dibuatnya.....
tapi tak pa...hari ni adalah sangat indah....
Kerana adanya bantal busukku kembali....
************
Jiwang tak...?
hahaha...
Third day of raya....
Went to Hani's house....
Actually kn, kitaorg pn baru ja tao yang si Hani ni nak tunang...
Satu apa pn xbagi tao...
Alih2 panggil kitaorg p umah dia...
Hani kata the wedding will be on January next year kot...
Kami doakan ang berbahagia.....
Nanti kalo nk mkn ns minyak, bg tao awai2 na...
Hehe....
********************
So, who's next...?
Misteri...misteri....
Hehe...
Yey..!!
Raya datang lagi....
Sorry la...lama dh tak update...
Bkn apa, mls nk nunggu depan lappie....
Almaklum la tenet kat umah dial up ja...
Berjanggut la nk tunggu...
Hehehe...
Apa2 pn,
Kepada smua...
Selamat menyambut hari raya...
Selamat balik kampung...
Selamat habiskan duit...
And selamat balik bekerja...
OK...
Akhir kata,
Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir dan Batin...!!!






