A house  

Posted by: Nurul

A house is a place where you start your day...
With a smile...
Or frown....
A house is a place where you feel comfortable...
When you can be yourself...
A house is a place where you spend most of your time...
And missed it when you're away from it...
A house is a place where you laugh...
And cry....
A house is place where you share your life...
With the ones you love...

And...
A house is a place where you really want to be...
Whether when you're happy...
Or sad...

But....
A house without love...
Is just a house....
Not a home...


Masak-masak  

Posted by: Nurul in

Hari ni sgt la bosan...
Sbb tu aku masak
Tiba2 termasak ayam masak lemon ngan tom yam plak...
Ramai gak yang mai mkn...
Hehehe....
Nnt bila rajin aku uploadkn la resipi....

Ayam masak lemon

Tomyam ayam...

Jalan-jalan Cari Makan..?  

Posted by: Nurul in

Jalan-jalan cari makan ka..?
Malas nk cakap banyak...tengok gambaq ja la ye...

We went to:

1. Elephant Conservation Centre, Bukit Ketiar, Terengganu
2. Cameron Highlands
3. Bota Kanan Terrapin Conservation Centre
4. Bukit Pinang Terrapin Conservation Centre
5. Aquaria KLCC (For FREE ye...haha...)

That's the destination for our 4 days 3 nights trip to Perak, Kedah, and KL...

Bagi gajah makan pisang.. :p

Tuntung laut dewasa

Bagi tuntung makan pisang


ikan jerung...

Nemo yang cute...

Ikan apa ntah...hehe...





Tekanan perasaan..  

Posted by: Nurul in

Emmm....
Apa yang anda rasa....?
Kalo anda ada banyak sangat gambaq nak di uploadkn dalam blog anda...
Tapi tak boleh...
Sebab...


SERVER SLOW....

Tak ke tension....?
huhuhu....
Naseb baik aku posa tao hari ni....
Sabaq ja la....

Sehari selepas...  

Posted by: Nurul in

Alhamdulillah...
Selesai gak keja aku...
Bleh la rileks skett...
Smlm blk terus kemas bilik...
Lipat smua baju yang bertimbun...
And basuh baju yang bertimbun gak...
So...hari ni dh tenang kembali hidupku....
Bleh tido dh semalam...
Cas bateri...haha...

'Tuk-tuk' nama dia..Mr. Crab bg...hehehe...


Ni pun Mr. Crab gak bg...

Makin banyak plak 'menatang' atas katil aku ni ye...